Firemní PR

Zajímáme se o to, co máte uvnitř. Propagace firmy, to je oč tu běží!

Kvalita firemního PR se často přirovnává ke stromu, rostoucím v deštném pralese. Čím kvalitnější je PR, tím výše se nachází jeho koruna a daří se jí prodírat jednotlivými pralesními patry.

Dnes víc než kdy předtím platí, že společnost, která nekomunikuje, nemůže být dlouhodobě úspěšná. Pokud si u všech cílových skupin nevybudujete to správné vnímání značky, pochopení a podporu, získává vaše konkurence výhodu. Proto potřebujete dlouhodobě informovat a vysvětlovat. Víme, že potřebujete komunikovat s mnoha cílovými skupinami, ať už jsou to koneční spotřebitelé/zákazníci , obchodní partneři , akcionáři nebo zaměstnanci, kteří jsou to nejcennější, čím firma disponuje. My jsme tu od toho, abychom Vaši komunikaci pomohli připravit a zrealizovat.

Firemní PUBLIC REALITONS - firma bez PR neexistuje! Pracujeme kdekoliv. Hradec Králové, Pardubice, Trutnov, Náchod nebo celé Východní čechy.

Mediální strategie
Náhoda do Public relations nepatří

V této části se definuje strategický přístup, neboli způsob, jakým cílů dosáhneme. Výstupem fáze strategického plánu je rozdělení rozpočtu do mediatypů a určení úkolů, které mají jednotlivé skupiny médií splnit. Že nerozumíte? Jednodušše řečeno se o Vás dozví co nejširší publikum a to hlavně díky tomu, že se bude opakovat frekvence Vaší reklamy, která bez náhody bude vždy na správném místě s perfektním načasováním. A proč? Máme na to čich, sluch, tuhle práci máme ohmatanou, vidíme i do zadu a máme na to tu největší chuť.

Media relations
Jsme profesionálními oráči na poli Media relations

Media relations (někdy také press relations) tvoří jednu z nejdůležitější součást public relations aktivit. Jejich úkolem je vytvářet a posilovat pozitivní vztahy se zástupci médií, které Vám dokáže ušetřit čas a peníze při prosazování vlastních informací. A nejen to. Jakmile se Vám jednou podaří zkrotit sílu médií, poznáte, že mohou ve vhodný okamžik doslova zachránit situaci - například tehdy, když se objeví problém, který by byl za normálních okolností nad vaše síly.

Mediální trénink
Zářivá hvězda, která neuhasne

Každý rozhovor nebo prezentace by měla být chápána jako příležitost pro podání zajímavých, srozumitelných a jasných informací. Je to příležitost, která se neopakuje – buď ji využijete a zaujmete, nebo ji necháte proklouznout a zapadnete. Pravdou je, že ne každý se rodí jako přirozený řečník. Dobrou zprávou ale je, že tyto dovednosti se dají naučit a vypilovat. Pokud máte to správné sdělení a znáte techniky, jak účinně a důvěryhodně komunikovat s cílovou skupinou, tak to nejtěžší máte již za sebou. Během několika hodin tréninku se naučíte, co říct a co raději nekomentovat, jak formulovat věty, co dělat s rukama a kam se dívat, jak zakrýt nervozitu.

Krizová komunikace
Připravíme Vás na vše, co život s médii přináší

Public relations v rámci krizové  komunikace. (Hradec Králové, Pardubice, Východní čechy). Zatímco vybudování reputace trvá dvacet let, jak říkal Warren Buffet, pohřbít ji lze za pět minut. K omezení reputačních škod slouží krizová komunikace – a její význam a poctivá příprava v éře sociálních médií ještě vzrostl. V otevřeném prostředí internetu se uživatelé přirozeně baví o značkách, produktech, službách a to s největší pravděpodobností i o těch vašich. Díky úspěšně zvládnuté krizové komunikaci můžete minimalizovat dopady na reputaci společnosti. Ani nejodpovědnější společnosti nemají záruku, že se krizové situaci vyhnou. Pokud uživatelé s vašimi službami či produkty nejsou spokojeni, mají tendenci se o svou špatnou zkušenost podělit na Facebooku, Twitteru nebo jiných sociálních médiích. Našim úkolem je Vás na tento případ dobře připravit a Vy i z krize můžete vyjít jako vítězové.

 

Interní komunikace
Neplkat, nemlčet, nenudit

Interní komunikace představuje velký objem práce, která však zdánlivě není nikde vidět, nicméně dělá firmu takovou, jaká je. Pro nás je interní komunikace klíčová, protože motivace a s tím spojená výkonnost našich zaměstnanců je pro nás základ. Do interní komunikace se snažíme zapojit i volnočasové aktivity. Na sociálních médiích se lidé obvykle chtějí bavit. Sloužit však mohou i uvnitř firmy k lepšímu nastavení interní komunikace. Jak dostat slova managementu k uším zaměstnanců tak, aby nedocházelo ke zbytečným šumům? Prozradíme Vám vše podstatné.

Reputační management
Jsme horolezci, kteří jistí Vaši pověst

Dobrá pověst ve finále ovlivňuje celkové výsledky podnikání. To platilo v minulosti a stejně tak to platí dnes. V online světě toto pravidlo platí dokonce několikanásobně. Šíření informací v době sociálních sítí a rychlých vyhledávačů je neskutečně dynamické. Každý uživatel si o Vás na internetu může zjistit podrobné informace prakticky během několika málo minut. Doporučení a hodnocení Vašich služeb ze strany uživatelů tak usměrňuje nákupní chování lidí oběma směry – pozitivně i negativně. Je proto více než vhodné sledovat a monitorovat vše, co se o Vaší společnosti či o Vás osobně na internetu píše. Přesně k tomu slouží efektivní reputační management. Nemusí se nám to líbit, ale po internetu koluje spousta informací, které mají velký vliv na chování všech uživatelů. Pokud si přečtete několik záporných recenzí na ubytování v hotelu, jen s těží se tam pojedete ubytovat pokud hned vedle stojí hotel s dobrou pověstí. Možnost, jak zjistit zda jsou recenze pravdivé je velmi mizivá až nulová. Reputační managament tuto problematiku řeší. Přestaňte se bát zlého a těšte se na krásné . Pověst Vám jistime.

Slogany, vizuály
Jsme hlavy plné nápadů

Slogan – pár slov, která mohou rozhodnout o úspěchu firmy nebo jejího produktu. Jejich úkolem je zaujmout, vzbudit emoce, sdělit vše podstatné o dané firmě, výrobku či značce a vybudovat vztah se zákazníkem. A to vše v maximálně osmi slovech.

Při přípravě hlavních vizuálů máme po ruce grafika, který ví co dělá a prostě to umí. Jednodušše řečeno, umí se na vizuály podívat „zvenku“ přitom jim zachovat čitelnost, srozumitelnost, nápad i originalitu.

 

Stakeholder management
Všichni ti, kteří mají vliv něco ovlivnit.

Pro své klienty zpracováváme komplexní analýzy jednotlivých cílových skupin (stakeholders) a na jejich základě navrhujeme dlouhodobé strategie budování vztahů s nimi. Úspěšnost této práce je následně měřena dlouhodobými výzkumy názorů na danou společnost.

Podpora brandu
Ty to ještě nemáš? No, nekecej!

Postaráme se o to, aby Vaše značka či firma byla lépe vidět i slyšet. Navrhneme co, kde a jak komunikovat. Najdeme příležitosti, při kterých nejlépe zasáhnete svou cílovou skupinu a doručíte jí sdělení, na kterém Vám záleží. Získáme pozornost zákazníků tehdy, když se rozhodují o nákupu. Pomůžeme tomu, aby Vaše značka a produkty nezapadly mezi konkurencí u Vašich partnerů a ti je rádi prodávali a doporučovali.