Corporate Identity

Firemní identita není je logo. Je to hlavně emoce složená s drobných elementů. A při každém z nich musí na klienta, partnera, zákazníka tato emoce skrz esenci z vizuálních prvků vyvěrající působit. Při osobní schůzce u vás pochopíme, kdo jste a co děláte. Na čem vám záleží a jaká je vaše filosofie. Pak budueme brainstormovat, tvořit, malovat a vymýšlet, až dojdeme k prvnímu konceptu. Ten vám představíme, vy nám ho možná rozbouráte, možná upravíme a my pracujeme dál. Ve finále vám odevzdáme grafický manuál, ve kterém bude vše od loga, přes logotyp, barevnost, fonty, až po návrhy jednotlivých prvků jako je leták, roll up, vizitka, e-mail podpis, dárkové předměty, billboard, polep na auto– vše, co si budete přát.

orientační cena: 50.000 Kč/jednorázově