Jako bývalí novináři přesně víme, co současné žurnalisty zajímá, v jaké podobě chtějí dostávat informace, jak přesně má vypadat tisková zpráva, která témata frčí a jaké existují techniku na vyhledání tématu, které dostane v médiích prostor. Rozumíme tomu i proto, že do detailu známe chod všech typů redakcí. A proto, že tam máme spoustu kontaktů. Ve 4 hodinách čistého školícího času věnujeme půlku teorii a půlku praxi. To, co vám poradíme, si hned vyzkoušíte a společně to vyhodnotíme. Ukážeme vám případové studie, pomůžeme hledat témata přímo pro vaši firmu/organizaci, společně budeme pracovat na textech, zjistíte, v čem se nejčastěji dělají chyby, získáte užitečné tipy a triky pro svou práci. Všechny informace si odnese v přehledném tištěném dokumentu.
orientační cena: 15.000 Kč/jednorázově