Politický marketing
Analýza komunikace

Politický marketing je už nedílnou součástí práce politiků. I když jste pro své voliče udělal spoustu práce, je to jen polovina úspěchu. Druhou polovinu tvoří skutečnosti, jestli se to vaši voliči dozvědí. Podíváme se na vaše aktivity v politice a na to, jakými způsoby o sobě, o svých aktivitách a úspěších dáváte vědět. Připravíme mediální monitoring včetně monitoringu sociálních sítí, jasně určíme vaši pozici a srovnáme vás s vaší politickou konkurencí. Výstupem bude přehledný dokument včetně grafů a tabulek, díky němuž bude jasné, v čem spočívají vaše hlavní přednosti i mezery. Součástí analýzy bude i naše stručné doporučení, jakým způsobem prezentaci v médiích zlepšit. Analýzu vám osobně odprezentujeme.

orientační cena: 15.000 Kč/jednorázově

Strategie komunikace

Komunikační strategie vám určí, jaký směrem se máte vydat. Klíčový je obsah a správné zacílení. O vašich aktivitách se musejí dozvědět především ti, kteří vás volí a ti, kde je šance, že vás budou volit. Pomůžeme vám definovat cílovou skupinu, správné distribuční kanály, najít konkrétní témata, napíšeme ukázky, jakým způsobem je zpracovat, vypracujeme seznam kanálů, kudy a kdy je distribuovat a připravíme vám plán PR komunikace i cíle, kterých je reálné dosáhnout. Strategii Vám odprezentujeme na osobní schůzce. Budete spokojen/a vy i vaši voliči.

orientační cena: 30.000 Kč/jednorázově (v ceně je i mediální analýza za 15.000 Kč)

Průběžná kampaň

Začít dělat volební kampaň 3 měsíce před volbami a zbytek volebního období nic marketingově nedělat je zásadní chyba. I poslední vývoj v ČR nám dokázal, že bez průběžné/permanentní kampaně nebudete nikdy úspěšní. Zanalyzujeme vaše aktivity, připravíme strategii a budeme vaši průběžnou kampaň realizovat. Je to soubor dílčích prvků, který složíme ve funkční mozaiku. Najdete mezi nimi PR v médiích, hledání témat, redakční práce, textaci, pomoc při správě sociálních sítí, tvorbu dalšího obsahu včetně natáčení krátkých videí, umísťování vašich úspěchů do veřejného prostoru, správu i tvorbu vašeho osobního webu a spoustu dalších věcí.

orientační cena: 35.000 Kč/měsíčně

Volební kampaň

Ať už jste samostatný politik/kandidát, nebo krajská kancelář politické strany nebo republiková centrála politické strany nebo hnutí, k úspěšné volební kampani potřebujete volebního manažera. Ten se stará o všechno podstatné, umí koordinovat a načasovat kampaň, umí ji správně zacílit, najít vhodné komunikační kanály a rezervovat, poradí si ve spolupráci s experty se strategií kampaně i její kreativou včetně grafiky, videí, textů a sloganů a bude ji umět celou zprodukovat včetně sestavení rozpočtu s férovými cenami od externích dodavatelů. Tohle všechno umíme a už jsme to v minulosti dokázali. Je to práce na střednědobé trati o délce zhruba 8 měsíců (2-3 obsahových příprav, 2-3 měsíce produkční příprav a zhruba 6-8 týdnů ostré předvolební kampaně) a pouze kdo nepodcení nic, může efektivně komunikovat s voliči a úspěšně jim sdělit svoje plány a vize.


Datová/paralelní žurnalistika

Jako bývalý dlouholetí novináři umíme novinářky i investigativně pracovat. Říkáme tomu paralelní nebo datová žurnalistika. Zkrátka pro vaše PR seženeme zajímavá data a informace, které doposud nebyly nikde publikovány. Pracujeme s otevřenými zdroji, ale hodně také se svobodným přístupem k informacím. Jako politik tak díky nám můžete například sledovat dopad zákona, vyhlášky, nařízení, které jste dříve podpořili a nyní vás zajímá, jak funguje. A pak tyto informace můžete použít k prezentace, kde uznáte za vhodné. Stačí si vybrat téma a pak nás nechat pracovat.

orientační cena: 15.000 Kč/jednorázově

Analytika/studie/data

Pro politiky dokážeme připravit i jednoduché studie a průzkumy. Třeba průzkum, jak se čeští hospodští staví ke kouření elektronických cigaret v jejich zařízení, statistiku množství rozdání pokut za porušení toho kterého zákona nebo analýzu proč jsou sousedé s dálnicí už na hranicích a my nemáme ještě ani vykoupené pozemky apod. Nejsme výzkumná agentura, ale jednoduché zadání zvládneme a pomůžeme vám ho i domyslet. Po krátké briefu z vaší strany se postaráme jak o připravení otázek, tak o získání odpovědí a sumarizaci i interpretaci výsledků.

orientační cena: 20.000 Kč/jednorázově