Školení
Jak napsat TZ, najít téma a dostat ho do médií

Jako bývalí novináři přesně víme, co současné žurnalisty zajímá, v jaké podobě chtějí dostávat informace, jak přesně má vypadat tisková zpráva, která témata frčí a jaké existují techniku na vyhledání tématu, které dostane v médiích prostor. Rozumíme tomu i proto, že do detailu známe chod všech typů redakcí. A proto, že tam máme spoustu kontaktů. Ve 4 hodinách čistého školícího času věnujeme půlku teorii a půlku praxi. To, co vám poradíme, si hned vyzkoušíte a společně to vyhodnotíme. Ukážeme vám případové studie, pomůžeme hledat témata přímo pro vaši firmu/organizaci, společně budeme pracovat na textech, zjistíte, v čem se nejčastěji dělají chyby, získáte užitečné tipy a triky pro svou práci. Všechny informace si odnese v přehledném tištěném dokumentu.

orientační cena: 15.000 Kč/jednorázově

Komunikace s novináři

Ať už se setkáváte s novináři trochu, středně nebo hodně, potřebujete vědět, co potřebují, co očekávají, jací jsou, kdy je vhodné jim volat a co jím říkat, jak to udělat, když s nimi nechci mluvit, co odpovědět, když již odpověď dát nemůžu, do jaké míry je můžete považovat za partnery, jak fungují jejich redakce a jaká je v nich hierarchie, jak se časově odehrává jejich den, na co se specializují, co jim v práci projde a co už ne atd. Prostě potřebujete vědět, jak s nimi komunikovat. Mimo odpovědi na tyto otázky vám představíme ty nejdůležitější pro váš obor. Ve 4 hodinách čistého školícího času věnujeme půlku teorii a půlku praxi. To, co vám poradíme, si hned vyzkoušíte a společně to vyhodnotíme. Ukážeme vám případové studie a zkusíme si nahrát vzorové telefonáty. Všechny informace si odnese v přehledném tištěném dokumentu.

orientační cena: 15.000 Kč/jednorázově

Úvod do českého mediálního prostředí

Média jsou sedmá velmoc. Bezpochyby. O to důležitější je orientovat se v jejich rozložení, majetkové struktuře, hierarchii, sdružených redakcích, trendech, klíčových lidech. Důležité jsou také české mediální zákony a vyhlášky – zkrátka pravidla, co lze a co ne. Neméně důležité je média a právo. A ještě více důležité je, co si novinář může dovolit a co ne. České mediální prostředí známe velmi dobře a známe psaná i nepsaná pravidla, kterými se řídí. Během 4 hodin čistého školícího času dostanete všechny základní informace, které pro orientaci potřebujete. Pracujeme s konkrétními ukázkami včetně audiovizuálních ukázek tak, aby školení bylo nejen poučné, ale i zábavné a vy jste si do praxe odnesli, co nejvíce. Školení ukončíme krátkým interaktivním mediálním kvízem. Všechny informace si odnese v přehledném tištěném dokumentu.

orientační cena: 15.000 Kč/jednorázově

Vystupování před kamerou

Jestli někdy vystupujete před kamerou, víte, že to je velmi specifická disciplína. A pokud vás to čeká, tak nám věřte. V TV zpravodajství a publicistice pracovali někteří z nás dlouhé roky. Červené světýlko umí divy. Ve 4 hodinách čistého školícího času věnujeme půlku teorii a půlku praxi. Teorie je doplněná audiovizuálními ukázkami, praxe znamená simulovaný rozhovor pro zpravodajství, simulovaný rozhovor pro publicistiku a také živé vysílání. Výsledek pak při debrífingu společně rozebereme. Všechny informace si odnese v přehledném tištěném dokumentu.

orientační cena: 15.000 Kč/jednorázově

Simulace konfrontačního rozhovoru

Pokud musíte často v konfrontačních situacích obhajovat svá stanoviska, názory a postoje, připravíme vám trénink na míru. Nastudujeme si vaše zájmové téma/témata, připravíme si otázky v několika po sobě jdoucích sekvencích s vámi nasimulujeme konfrontační rozhovor. Budeme vás drtit tíhou připravených argumentů, mačkat jako olivy, zkusíme vás jakkoliv rozhodit. A vy to budete muset ustát. Nahrané simulace si pak rozebereme při debrífingu. Trénovat budeme zhruba 2 hodiny. Na některé otázky vám pak ukážeme připravené odpovědi, které si myslíme, že by z mediálního hlediska obstály. A rozhodně čekejte nečekané momenty a překvapivé situace. Naše doporučení si odnesete v přehledném tištěném dokumentu.

orientační cena: 10.000 Kč/jednorázově

Krizová komunikace

Krizová komunikace má svá pravidla. Ta se do značné míry liší od pravidel té běžné komunikace. Naučíme vás, jak poznat krizi dopředu, jak být připravení, jak dopředu minimalizovat rizika, jak získat čas, když krizovka přijde a jak se zachovat. Naučíte se formulovat své postoje, naučíte se vybírat věci, které zveřejnit a které ne, naučíte se principy, co v době krizové komunikace dělat a jak jí projít bez větších ztrát. Projdeme si ukázky správné a špatné krizové komunikace. A v praxi a na vám blízkých tématech si vše vyzkoušíte. Všechny informace si odnese v přehledném tištěném dokumentu.

orientační cena: 15.000 Kč/jednorázově

Mediální trénink

Komplexní mediální trénink trvá celý den (zhruba 8 hodin s pauzami) a spojuje v sobě všechna školení výše. Dozvíte se tedy jak napsat TZ, jak najít téma a dostat ho do médií, jak komunikovat s novináři, úvod do českého mediálního prostředí, pravidla vystupování před kamerou, zkusíte simulaci konfrontačního rozhovoru i krizovou komunikaci. Všechno bude hodně o praxi, méně o teorii. Po tomhle školení budete navíc vědět, jak se sami posouvat ve vztahu k médiím dál, jak se zdokonalovat. A bude to i zábava. Všechny informace si odnese v přehledném tištěném dokumentu.

orientační cena: 25.000 Kč/jednorázově

Politický marketing v praxi

Každý rok od roku 2014 jsme vedli alespoň jednu volební kampaň. Máme zkušenosti s komunálními, parlamentními, krajskými i senátními volbami. Politický marketing známe především z praxe. Jsme političtí marketéři, ne politologové a stratégové. Známe všechny prvky volební i průběžné kampaně, víme, v jakých fázích a v jakých časových úsecích se kampaně pohybují, vyznáme se v sestavování rozpočtů pro volební kampaň, víme, jak se píšou volební programy, volební noviny i ostatní texty, orientujeme se v cenách reklam i způsob on-line kampaní. Umíme školit kontakt s voliči. Víme, jak je oslovit a jak s nimi komunikovat. Víme, jak na grafiku i volební fotky. Víme, jak dlouho se kampaň připravuje, známe ji od A do Z. A všechno máme ověřené v praxi. Všechno ukazujeme na praktických příklad, spoustu věcí si s vámi vyzkoušíme v praxi. Všechny informace si odnese v přehledném tištěném dokumentu.

orientační cena: 50.000 Kč/jednorázově

Videotvorba svépomocí

Video je hit poslední doby. Mám nejlepší konverze, firmy soutěží v počtu shlédnutí, přitahuje nejvíc pozornosti. Ne každá firma si může dovolit profesionální agenturní služby. A když ano, tak ne každý den. Současná úroveň mobilních telefonů ale umožňuje i nefilmařům připravovat parádní videa. Jen jde o to vědět, jak na to. Stačí mobil, jeden speciální mikrofon a dostatek nadšení. Pouze s těmito jednoduchými a levnými třemi prvky vás naučíme nahrávat, stříhat a zvučit parádní firemní videa. Nepotřebujete ani počítač, ani speciální kamery. Ve šesti hodinách školení dostanete nejdřív teoretický základ, jak natáčet, co natáčet, jak natáčet dobrý zvuk, jak udělat správnou kompozici a jak ovládat střihový program. A pak si vše vyzkoušíte v praxi a uděláte svůj první profi firemní film. Všechny informace si odnese v přehledném tištěném dokumentu.

orientační cena: 20.000 Kč/jednorázově

Audiotvorba svépomocí

Stejně jako video i audiotvorba svépomocí získává na stále větší popularitě. Kdo dneska už nemá svůj podcast. Možná by ho měla mít vlastně každá firma. A stejně jako u videa si ne každá firma může dovolit profesionální agenturní služby, a i když si je může dovolit, tak ne každý den. A jestli se pokoušíte pracovat se zvukem sami a není to ono, potřebujete poradit. Nejdříve vám dáme teoretický úvod, pak vysvětlíme, jak na to. Jak používat mobil na nahrávání zvuku, jak používat počítač, jak akusticky upravit místnost, jaký zvolit mikrofon. A také vás naučíme, jak editovat nahraný zvuk, jak pracovat se zvukovými efekty nebo jak zvuky míchat. Dozvíte se, kde seženete hudbu zadarmo a jak je to s licencemi. Naučíme vás pracovat s hlasem, možná lépe, jak se se svým hlasem učit pracovat. Vysvětlíme vám, jak připravit podcast, jak namluvit komentář. Všechno si pak vyzkoušíte v praxi. Prostě vše o zvuku, co potřebujete vědět. Všechny informace si odnese v přehledném tištěném dokumentu.

orientační cena: 15.000 Kč/jednorázově