Public relations v rámci krizové komunikace. (Hradec Králové, Pardubice, Východní čechy). Zatímco vybudování reputace trvá dvacet let, jak říkal Warren Buffet, pohřbít ji lze za pět minut. K omezení reputačních škod slouží krizová komunikace – a její význam a poctivá příprava v éře sociálních médií ještě vzrostl. V otevřeném prostředí internetu se uživatelé přirozeně baví o značkách, produktech, službách a to s největší pravděpodobností i o těch vašich. Díky úspěšně zvládnuté krizové komunikaci můžete minimalizovat dopady na reputaci společnosti. Ani nejodpovědnější společnosti nemají záruku, že se krizové situaci vyhnou. Pokud uživatelé s vašimi službami či produkty nejsou spokojeni, mají tendenci se o svou špatnou zkušenost podělit na Facebooku, Twitteru nebo jiných sociálních médiích. Našim úkolem je Vás na tento případ dobře připravit a Vy i z krize můžete vyjít jako vítězové.