Produktové PR

Vyrobit umí každý, prodat málokdo. Public realitons - jsme v tom jedničky.

Cílem produktového PR je ovlivnit veřejné mínění ve vztahu ke konkrétnímu produktu, výrobku, služby nebo akce. Uvedení něčeho nového musí mít jedinečný obsah i formu, tedy náplň i obal. Ať vyrábíte nové auto nebo pečete speciální rohlík, máte nový typ pojištění, zavádíte novou službu nebo pořádáte koncert, Navimedia Vám pomohou prosadit se na trhu. Copywritting prostě umíme!

 

Kreativní koncept
Nápaditost šitá na míru

Máme skvělé nápady, které jsou originální a někdy se zdají až bláznivé. Osobitým ,tvůrčím a hlavně profesionálním způsobem je také do posledního detailu realizujeme. Za kreativním konceptem vždy stojí jasná představa, jak za dané situace co nejefektivněji dosáhnout stanovených cílů vašeho projektu.

 

Press office engine
Víme kdo, co, jak a kdy píše

Tohle přesně je naše "pivo", náš šálek čaje. Jsme jak informační ohaři....vyšvihneme povědomí o vaší značce pomocí sexy čtivých článků a zpráv u Vás i venku.

 

Press relations
Jsme kulturisti v posilování vztahů s médii

Jakmile se Vám jednou podaří zkrotit obrovskou sílu médií, poznáte, že média mohou ve vhodný okamžik doslova zachránit váš život, projekt, situaci. A my jsme právě ti silní krotitelé lvů, posilovací kulturisti, jež mají sílu vám pomoci uspět. Mít pozitivní vztahy se zástupci médií, které Vám dokáže ušetřit čas a peníze při prosazování vlastních informací. To je cíl, který nás baví.

Komunikační mix
Seznamka pro náročné. Vy s Vaší cílovkou.

Mixujeme i komunikaci. Cíleně si hrajeme a propagujeme to nejlepší z nejlepšího. Radíme Vám, jak komunikovat se stávajícími nebo potenciálními zákazníky a ostatní, širokou veřejností. Každý z prvků propagačního mixu využívá jiných strategií, jak dostat výrobek či službu do povědomí zákazníků.

Celebrity PR
Využijte luxusu Show businessu. Je to sexy.

Celebrity pomohou mediálně zviditelnit téma nebo značku. Náš neotřele schopný team Vám pomůže s vytipováním celebrit vhodných pro PR spolupráci či prezentaci Vaší značky. Zvolíme Vám vhodný typ spolupráce, který bude odpovídat oboustranné spokojenosti s Vámi vybranou osobností. Právě ta totiž bude zastupovat Vaše zájmy a oslovovat cílové skupiny. Máme zkušnosti, cit i kontakty.