Služby

Mediální analýza

Podíváme se na to, jak, kde, kdy, kdo a proč se o vás píše a mluví v médiích. Monitoring umíme až 10 let zpětně. Zároveň vám analýza poskytne srovnání s konkurencí. Dokument, který vám na osobní schůzce odprezentujeme, obsahuje mimo výčtu a přesného znění výstupů včetně PDF formátu také přehledné grafy a tabulky. Součástí bude i naše stručné doporučení, jakým způsobem prezentaci v médiích zlepšit.  

orientační cena: 15.000 Kč/jednorázově

Komunikační strategie

Komunikační strategie vám určí, jaký směrem se máte rozběhnout, abyste se neztratili v mediálním bludišti a pomůže vám zlepšit váš mediální obraz. Pomůžeme vám najít konkrétní témata, napíšeme ukázky, jakým způsobem je zpracovat, vypracujeme seznam kanálů, kudy a kdy je distribuovat a připravíme vám plán PR komunikace i cíle, kterých je reálné dosáhnout. Strategii Vám odprezentujeme na osobní schůzce.

orientační cena: 30.000 Kč/jednorázově, v ceně je i mediální analýza za 15.000 Kč

Monitoring médií

Bez pravidelného monitoringu médií nemáte šanci zjistit, co se o vás a vaší konkurenci píše. Každý měsíc pro vás připravíme dokument s jednoduchými statistikami a přesným zněním výstupů včetně PDF formátu. Monitoring lze doplnit o sledování konkurence a lze ho zasílat denně.

orientační cena: 3.500 Kč/měsíčně

PR v médiích

S našimi zkušenostmi a kontakty budete v printu, on-line, TV i rozhlasu opravdu vidět a slyšet. Součástí služby je mediální analýza, komunikační strategie a monitoring médií s reportem našich aktivit. Aktivně připravíme atraktivní PR plán, budeme vyhledávat témata, využijeme našeho schopnosti paralelní a datové žurnalistiky, budeme psát články i tiskové zprávy a umísťovat je v médiích, budeme v pravidelném kontaktu s novináři. Dostanete zkrátka kompletní PR servis.

orientační cena: 35.000 Kč/měsíčně

Krizová komunikace

Krizová komunikace je speciální disciplína, která se řídí jinými pravidly než všechno ostatní. Většinou bývá velmi intenzivní, ale také většinou trvá kratší dobu. Je nutné jednat rychle. Na začátku je nutné rychle situaci zmonitorovat, zanalyzovat a určit strategii, postupy a kompetence. Víme, jak minimalizovat škody, víme, kdy a co komunikovat, víme, kde a jaké informace hledat. A fungujeme také jako vizuální štít.

orientační cena: 45.000 Kč/měsíčně

PR events

Zorganizovat snídani s novináři, tiskovou konference, brífing, press trip nebo jinou akci pro novináře nebo influencery tak, abyste měli slušnou účast, je v dnešní době rychlých a většinou on-line informací, náročná disciplína. Připravíme vám pozvánku, její umístění do ČTK a rozešleme ji všem relevantním novinářům. Zároveň připravíme scénář eventu a napíšeme vám nebo pomůžeme napsat tiskovou zprávu a připravit ostatní tiskové podklady. Vybrané novináře v rámci tzv. follow up také telefonicky nebo osobně oslovíme. Na místě akce se pak o zúčastněné organizačně postaráme a dodáme moderátora. Součástí služby může být i zajištění prostor, cattering nebo doprava novinářů.

orientační cena: 40.000 Kč/jednorázově

Ambasador PR - influenceři, celebrity, autority

Pokud někdo známý propaguje vaši značku, je to vždy dobře. Zároveň je ale obtížné tu správnou osobou s dostatečným počtem fanoušků nebo autoritu v oboru najít a také s ní dohodnout férovou cenu. Ve sféře influencerů a celebrit se vyznáme a s oslovováním autorit v oboru máme zkušenosti. Toho správného ambasadora pro vás vybereme, dohodneme spravedlivou odměnu a připravíme plán, jak pro vás bude pracovat a v jaké podobě, frekvenci a obsahu bude plnit své závazky. Spolupracujeme s těmi nejlepšími a pouze na základě jasně definovaných podmínek.

orientační cena: 15.000 Kč/jednorázově

Inzerce

Inzerce v tisku, on-line, v TV i rozhlasu je dobrý doplněk kvalitního PR. Funguje také jako jeho vhodný akcelerátor. Připravíme pro vás vhodný inzertní plán s důrazem na výběr médií, formátu i obsahu a fér cenu, který vám přinese skutečný efekt. Inzerci pro vás textově i graficky zpracujeme a umístíme v médiích. Zajistíme také veškerou komunikaci se zástupci vybraných médií a dohlédneme na to, že inzerce proběhne tak, jak bylo dohodnuto a vše zakončíme inzertním reportem.

orientační cena: 20.000 Kč/jednorázově

Analýza sociálních sítí

Analýza vašich profilů na sociálních sítích vám dá ucelený obraz o tom, jak si na „sockách“ vedete. Získáte informace o tom, kdo a jak o vás mluví. Zároveň v dokumentu, který vám osobně odprezentujeme dostanete přehledné grafy, tabulky a také odborné komentáře.

orientační cena: 20.000 Kč/jednorázově

Strategie komunikace na sítích

Komunikační strategie vám zlepší, sjednotí a zjednoduší vaši práci se sociálními sítěmi. Hlavně vám ale zlepší vaše výsledky. Součástí služby je úvodní monitoring aktivity na sociálních sítích a analýza vaši profilů. Ve výstupním dokumentu bude také obsahový plán s doporučenými tématy i způsobem, jak je komunikovat a stanovení snadno měřitelných cílů. Strategii Vám odprezentujeme na osobní schůzce.

orientační cena: 30.000 Kč/jednorázově

Správa sociálních sítí

Správa sociálních sítí v sobě zahrnuje analýzu i strategii. Prostě jízdní řád. Podle něho pak pro vás připravujeme příspěvky na sociální sítě včetně textu a vizuálu, publikujeme je, optimalizujeme celý proces a na starost máme i reakce v komentářích. Průběžně zároveň aktualizujeme nastavení vašich profilů. A co je nejdůležitější, zodpovídáme za dosažení předem definovaných cílů.

orientační cena: 20.000 Kč/měsíčně

Reklama na sociálních sítích

Reklama na sociálních sítí je vhodným doplňkem kreativním virálu. Na základě přesného zacílení pro vás reklamu včetně textů a vizuálu zpracujeme, následně reklamu nasadíme a postaráme se i o její optimalizaci i reporting výsledků.

orientační cena: 20.000 Kč/jednorázově

Obsahová analýza a strategie

Obsah je král a stále to platí. A je jedno, jestli to je text, zvuk, fotka, animace, obrázek nebo video. V rámci této služby provedeme analýzu a připravíme strategii vašeho obsahového marketingu. Podíváme se na vaše zacílení, frekvenci výroby, formu, distribuční kanály i tonalitu stávajícího obsahu a navrhneme vám strategii, která vás posune dál. Strategie je vlastně plán, který vám řekne, co, kdy, jak, jakou formou i jakými kanály komunikovat a jaký obsah je určen jaké cílové skupině.

orientační cena: 30.000 Kč/jednorázově

On-line magazín

On-line magazín je určen hlavně pro vaše zákazníky. Podpoříte jím zájem o vaše produkty. Může obsahovat rady, tipy a trendy z vašeho oboru, ale také informace o vaší firmě, o dobročinných akcích, o nových partnerstvích a spoustě dalších věcí. Magazínu navrhneme grafiku a připravíme texty a zároveň vymyslíme, jak ho nejlépe dostat k zákazníkům.

orientační cena: 15.000 Kč/jednorázově

Firemní časopis

Firemní časopis je primárně pro vaše zaměstnance, partnery a klienty. Postaráme se o jeho kompletní přípravu – redakční plán, texty, fotografie, grafiku a případně i tisk a distribuci. Firemní časopis by měl informovat, lákat, ale i bavit. A my s tím máme bohaté zkušenosti.

orientační cena: 30.000 Kč/jednorázově

Fotografie

Fotka je to, co prodává. Připravíme vám profesionálních sady produktových nebo image fotografií. Spolupracujeme s esy v oboru. Připravíme scénář i aranžmá focení. Součástí služby je i postprodukce, doprava a případné obhlídky lokalit. Domluvit lze u služby vizážistů.

orientační cena: 18.000 Kč/jednorázově

Newsletter

Posíláte pravidelně newslettery? Pokud máte dobrou databázi, víte, že newsletter patří mezi nejefektivnější kanály. Musí být ale dobře napsaný, se správným obsahem i designem. Posílat ho obyčejně z mailu stovkám odběratelů není dobrý nápad. Aby spamskóre bylo co nejmenší a míra doručení i prokliku byla co největší, potřebujete profesionální software a textaře s grafikem, kteří to umí.

orientační cena: 10.000 Kč/měsíčně

Copywriting, Copyediting

Jestliže obsah je král, pak text je jeho mozek a vizuál jeho srdce. Natextovali jsme toho už spoustu a umí psát reklamní texty, tiskové zprávy, články, blogy, fejetony, sloupky, reportáže nebo třeba scénáře. Společně s vámi určíme téma a pak už nás necháte jen pracovat. Jako správná redakce si od vás získáme informace a pak už jen píšeme, vy schvalujete a my děláme jazykovou korekturu. Nikdy neděláme lacinou USO (univerzální slovní hmota). Každý text je individuální, na míru šitý a podmíněný předchozím důkladným studiem tématu, cílovky a strategie. A pokud už máte text napsaný a máte pocit, že to není ono, uděláme Vám editaci. Text upravíme, správně strukturujeme, dostaneme z něj to nejlepší, odstraníme překlepy i gramatické chyby a zajistíme, aby text držel tonalitu vaší značky.

orientační cena: 800 Kč/hodina

Animovaná a ozvučená prezentace

Jsme specialisté na eventové prezentace, při kterých si publikum sedne na zadek. Takže jestli pořádáte galavečer, který má svého moderátora a něco třeba vyhlašujete, prezentujete, vysvětlujete a potřebujete slyšet to obdivné šumění v sále, naše prezentace vám přesně tohle dodá. Připravíme vám koncept, texty, upravíme fotky, dáme prezentaci dabing, grafické i zvukové efekty a celé to rozpohybujeme. Pracujeme hlavně s Adobe Creative Cloudem a umíme to.

orientační cena: 30.000 Kč

Guerilla marketing

Potřebujete šokovat a potřebujete, aby se to dozvědělo spoustu lidí. Guerilla marketing je ideální. Nejdříve nastudujeme problematiku a pak vám navrhneme několik variant kreativy. Když se shodneme na podobě guerilly, připravíme podrobný scénář, oslovení médií a samotnou akci zrealizujeme. Vždy extrémně dbáme na bezpečnost a jednoduchost.

orientační cena: 40.000 Kč/jednorázově

Videoreportáž

V TV strávila řada z nás podstatnou část svého života. Reportáže umíme skvěle. Napíšeme scénář, natočíme záběry i rozhovory, reportáž namluvíme a zajistíme kompletní postprodukci včetně 2D grafiky a jednoduchých animací. Disponujeme veškerou potřebnou technikou od kamer, zrcadlovek, go-pro, stabilizátorů, steadicamů, čtecího zařízení, zvukového i světelného parku a kvalitními střižnami.

orientační cena: 10.000 Kč/jednorázově

Image videospot

Představit obrazově firmu a vyvolat pozitivní emoci a možná i výtvarný zážitek. To je cíl image spotu. Potřebuje velmi kvalitní scénář doplněný o storyboardy, precizní plánování, výtvarný cit, odpovídající světelnou tonalitu, pozitivní atmosféru, slow motion, skvěle vybranou hudbu a citlivě provedený dynamický střih s použitím color gradingu. Přesně tohle děláme a točíme výhradně na zrcadlovky.

orientační cena: 35.000 Kč/jednorázově

Produktový videospot

Potřebujete představit svůj produkt. Fotka a video prodává. A prodávají také reference. Připravíme scénář, který bude obsahovat detailní popis záběrů obrazově popisujících váš produkt a natočíme rozhovory se spokojenými zákazníky. Všemu dáme jednotnou grafiku, případně animaci, můžeme klíčovat i potápět se s kamerou pod vodu nebo točit ze vzduchu. Jsme připraveni.

orientační cena: 35.000 Kč/jednorázově

Časosběr

Dost často se vaše projekty vyvíjejí v čase. A když umíte čas zastavit nebo zrychlit, vysvětlíte během pár sekund vše podstatné. K časosběru používáme Panasonic GX8 nebo GO-PRO Hero 7 black a můžeme snímat hodinu nebo třeba rok. K časosběru vám připravíme scénář, nainstalujeme techniku, realizujeme záběry i v postprodukci upravíme. Můžeme doplnit hudbou, komentářem, grafikou nebo vším dohromady.

orientační cena: 30.0000 Kč/jednorázově

Přímý přenos na sociální sítě

Potřebujete live vysílat cokoliv. Firemní prezentaci, tiskovou konferenci, školení? Cokoliv? Pak je tu možnost živě streamovat na facebook, youtube nebo další sociální sítě. Chceteli, aby to bylo dobře vidět i slyšet, potřebujete profesionály. Připravíme vám koncept živé streamu vaší akce, dodáme potřebnou obrazovou i zvukovou techniku, pošleme kameramana a když bude potřeba i redaktora a a živě třeba na vašem facebooku odbavíme přenos, kde budou podstatné věci vidět i slyšet.

orientační cena: 15.000 Kč/jednorázově

Instruktážní video

Instruktážní videa jsou výrazně prozákaznicky orientovaná. Většinou učí vaše zákazníky ovládat váš produkt, edukují, jak se chovat v nebezpečném prostoru nebo jak reagovat v určitých situacích. Instruktážní video může obsahovat i hrané scénky. Nastudujeme problematiku, připravíme scénář s rozpisem jednotlivých záběrů a textem dabingu případně textem replik pro figuranty/herce, připravíme lokaci, všechno natočíme a ozvučíme a následně postříháme tak, aby váš klient pochopil vše na první dobrou.

orientační cena: 25.000 Kč/jednorázově

Firemní film

Film o vaší firmě kombinuje nástroje image a produktového videa. Je to jakýsi průvodce vaší firmou, který má své kapitoly, ale zároveň svou jedinečnou pozitivní atmosféru a vy sami ho v rozhovorech s autory doplňujete komentářem. Natočeny jsou všechny podstatné procesy ve firmy od myšlenky, přes výrobu/realizaci/montáž/stavbu až po výsledný efekt. Po nastudování problematiky, výběru lokalit, natáčecí technologie a formy připravíme podrobný scénář. Po produkční a logistické přípravě pak většinou ve vícečlenném štábu realizujeme natáčení. Dbáme na informační hodnotu i výsledný dojem. Při postprodukci se s Vámi hodně radíme, protože chceme, aby film o tom, co budujete mnoho let, zobrazoval přesně to, co chcete.

orientační cena: 50.000 Kč/jednorázově

Animované video

Videoanimace je stále populárnější disciplína. Animovat lze všechno a mnoha způsoby: whiteboard, kreslené video, reálné video doplněné v postprodukci o grafiku, bumper video…způsobů je mnoho. A využití ještě víc: explainer video, produktové video, image video, výukové video, BOZP video, instruktážní video a spousty dalších. Celý proces vykopneme společnou schůzkou, kde si definujeme, co je cílem videa, kdo je v publiku, jaká je filosofie a jaký grafický manuál vaší společnosti. Pak napíšeme scénář, vybereme styl animace, připravíme storyboard, vybereme a namluvíme voice over, najdeme vhodnou muziku a v postprodukci vše smícháme. Kvalitní animované video máte do pár týdnů.

orientační cena: 50.000 Kč/jednorázově

Sounddesign

Jsme experti na zvuk. Především proto, že jeden z našich kreativců je výborný muzikant a zvuk, muziku, hudební a zvukové efekty má prostě v krvi. Pořídili jsme mu potřebnou techniku a on míchá, zkouší, ladí a experimentuje až do chvíle, když není spokojen. Tímto způsobem vyrábíme zvukové podkresy, mícháme hudbu i zvukové efekty, vytváříme zvukové kompozice nebo třeba zvuková loga. Ale umíme i obyčejně vyčistit zvuk.

orientační cena: 800 Kč/hodina

Dabing

Videa nebo audia potřebují profesionální školený hlas. Spolupracujeme se špičkovými dabéry z řad herců a TV reportérů. Na základě vašich požadavků (mužský/ženský/herec/reportér) a obsah textu vybereme vhodného kandidáta, pošleme vám ukázku jeho hlasu a pak v profesionálním studiu zvuk namluvíme a postprodukčně upravíme. Hlas vám může propůjčit stovky rodilých mluvčích z desítek zemí světa.

orientační cena: 6.000 Kč/jednorázově

Postprodukce zvuku

Může se stát, že nějaký zvuku už máte a potřebujete ho upravit, dodat muziku, sestříhat nebo použít zvukové efekty. Prostě se zvukem pracovat. I tohle umíme. Na základě vašeho briefu upravíme vaši zvukovou stopu tak, jak potřebujete a vyexportujeme ji v potřebných formátech.

orientační cena: 800 Kč/hodina

Web z šablony

Na jednoduché a krátkodobé projekty s nízkým rozpočtem můžete použít web/microsite připravenou ze služby webnode nebo wix. Na těchto platformách jsme jako doma. Vybereme pro vás tu nejvhodnější šablonu a když žádnou nenajdeme, sami tuto šablonu sestavíme. Šablonu pak upravíme podle vašich potřeb, respektive podle našeho návrh struktury. Následně nasadíme na šablonu vaše logo, fotografie a napíšeme texty. Zároveň se postaráme o, aby web/microsite běžel na vaší doméně.

orientační cena: 20.000 Kč/jednorázově

Microsite

Microsite je ideální platforma k představení vašeho produktu, unikátní služby nebo projektu. Nejdříve situaci analyzujeme, definujeme cílovou skupinu, zkoumáme konkurenci. Na základě této analýzy připravujeme strukturu microsite (tzv. wireframe nebo dráťák) s návrhem UX, grafiky a textů. Pak teprve se naši partneři pustí do programování. Ve finále získáte parádní nástroj, který je srozumitelný a vizuálně atraktivní bez náročných funkcionalit. V průběhu celého procesu komunikujete pouze s námi, komunikaci s grafiky a programátory zajistíme my.

orientační cena: 45.000 Kč/jednorázově

Firemní web

Bez kvalitního a trendy webu nemůže fungovat prakticky žádná firma ani instituce. Po vstupní analýze vaší firmy, potřeb a také nutných nároků na funkcionalitu webu vytvoříme připravíme strukturu webu. Proti microsite je zásadní rozdíl ve funkcionalitě, která u firemního webu bývá mnohem náročnější než u prezentační microsite. Poté, co si schválíte strukturu webu a co všechno mají funkce umět, vytvoříme návrh UX, grafiky a textů. Následně se teprve začne programovat a na betaverzi testovat. Teprve po schválení finální podoby a úspěšném otestování všech funkcí je web připraven ke spuštění do ostrého provozu.

orientační cena: 100.000 Kč/jednorázově

Správa webu

Váš web musí být aktuální se spoustou fotek, novinek, zpráv pro média, nových produktů. Nemusí to být tak rychlé, jako u sociálních sítí, ale zase to musí být v mnohem lepší kvalitě. Textace a plnění webu veškerým obsahem je časově i produkčně náročná činnost. O servis související s obsahem webu a o jeho plnění se proaktivně postaráme a vy nikdy nebudete mít web zastaralý a nebudou vám tam chybět podstatné informace.

orientační cena: 10.000 Kč/měsíčně

SEO

Zajistíme vám základní SEO analýzu, která řekne, na jakých pozicích jste ve vyhledávačích. Připravíme také analytický materiál, který popíše technický, odkazovací a obsahový profil vašich stránek. Dokument, který dostanete přehledně popíše stávající stav a jasně doporučí kroky, které musíte udělat, abyste byli ve vyhledávačích (Seznam a Google) na lepších pozicích.

orientační cena: 20.000 Kč/jednorázově

Marketingová analýza a strategie

Strategie online marketingu je formálně zdokumentovaný plán nejefektivnějšího využití finančních prostředků konkrétního subjektu a dosažení podnikatelských cílů (zvýšení prodeje, zvýšení tržního podílu, zvýšení znalosti značky, udržení si konkurenční výhody apod). Budeme studovat a zkoumat váš web, klienty, PR, marketing, konkurenci, distribuční kanály i vaše on-line kampaně. Analýza určí vaši pozici, efektivitu a na jejím základě vám vytvoříme strategii on-line marketingu, připravíme marketingový plán i optimální rozpočet na 12 měsíců. Výstupem strategie online marketingu je formální dokument v PDF detailně popisující, jak efektivně dosáhnout stanovené obchodní cíle v co nejkratším možném čase a s optimálním poměrem nákladů. Obvyklý rozsah dokumentu je cca 30 – 60 stran.

orientační cena: 80.000 Kč/jednorázově

Google kampaně

Brand a výkon. To jsou dvě oblasti, které Sklik kampaně skvěle umí. Nejdříve si společně stanovíme cíle i cílovou skupinu. Pak vám připravíme inzertní plán a rozpočet. Připravíme grafiku a texty a správně nastavíme kampaň. Pak už jen textvou, bannerovou, remarketing nebo videoreklamu nasadíme a budeme ji optimalizovat a reportovat výsledky. Výdaje máte skvěle pod kontrolou a můžete si spočítat jejich návratnost.

orientační cena: 20.000 Kč/měsíčně

Sklik kampaně

Brand a výkon. To jsou dvě oblasti, které Sklik kampaně skvěle umí. Nejdříve si společně stanovíme cíle i cílovou skupinu. Pak vám připravíme inzertní plán a rozpočet. Připravíme grafiku a texty a správně nastavíme kampaň. Pak už jen textvou, bannerovou, remarketing nebo videoreklamu nasadíme a budeme ji optimalizovat a reportovat výsledky. Výdaje máte skvěle pod kontrolou a můžete si spočítat jejich návratnost.

orientační cena: 20.000 Kč/měsíčně

E-mail marketing

Newsletter je jeden z nejúčinnějších marketingových nástrojů pro dosažení vašich obchodních cílů. Jeho efektivita je až zarážející. Ukazuje se, že když se návštěvník vašich stránek registruje k odběru newsletteru, stane se s 86 % pravděpodobností v nejbližších 3 měsících vaším zákazníkem. Nejdříve vám připravíme e-mailingovou strategii, která určí, jaké produkty či služby se budou komunikovat, komu, kdy a jak často, jakou formou, co měřit a jak testovat. Postaráme se o texty, grafiku, rozesílku i vyhodnocení a pomůžeme vám s budováním databáze.

orientační cena: 15.000 Kč/měsíčně

Grafika

Najít dobrého a spolehlivého grafika je vždy potíž. V nás takového partnera najdete. Umíme pro vás připravit grafiku pro tisk i online (letáky, bannery), ale i složitější tiskoviny (brožury, tisky ve různých tvarech). Zároveň umíme velkoformátové grafiky jako billboardy nebo polepy aut. Do grafik vám naši kreativci budou umět navrhnout i texty a slogany. A když budete chtít, zajistíme i tisky.

orientační cena: 800 Kč/hodina

Logo design

Logo, logotyp a logo manuál vás vizuálně definuje v tom, kdo jste a co děláte a zároveň vás odlišuje od konkurence. Je to jeden z klíčových prvků marketingu vaší firmy nebo organizace. Nejdříve se seznámíme s vaší firmou i vaším core businessem. Pochopíme, kdo jste. Pak navrhneme grafické koncepty a ten, který si vyberete, zpracujeme a společně ho dotáhneme k dokonalosti. Výstupem je logo a logotyp (logo spojené s názvem vaší firmy) ve všech podstatných formátech a také logomanuál, jak máte logo používat.

orientační cena: 15.000 Kč/jednorázově

Corporate Identity

Firemní identita není je logo. Je to hlavně emoce složená s drobných elementů. A při každém z nich musí na klienta, partnera, zákazníka tato emoce skrz esenci z vizuálních prvků vyvěrající působit. Při osobní schůzce u vás pochopíme, kdo jste a co děláte. Na čem vám záleží a jaká je vaše filosofie. Pak budueme brainstormovat, tvořit, malovat a vymýšlet, až dojdeme k prvnímu konceptu. Ten vám představíme, vy nám ho možná rozbouráte, možná upravíme a my pracujeme dál. Ve finále vám odevzdáme grafický manuál, ve kterém bude vše od loga, přes logotyp, barevnost, fonty, až po návrhy jednotlivých prvků jako je leták, roll up, vizitka, e-mail podpis, dárkové předměty, billboard, polep na auto– vše, co si budete přát.

orientační cena: 50.000 Kč/jednorázově

Karikatura, Ilustrarace, vtip

Spolupracujeme se špičkami v oboru. Aby ale kreslíři, karikaturisté a ilustrátoři věděli, co mají udělat, potřebují zadání. A od toho jsme tady my. To zadání jim společně s vámi vytvoříme a kresbu dotáhneme do vyladěného detailu. Vznikne tak originál, který bude jen váš a bude zcela nezaměnitelný s čímkoliv jiným.

orientační cena: 10.000 Kč/jednorázově

Analýza komunikace

Politický marketing je už nedílnou součástí práce politiků. I když jste pro své voliče udělal spoustu práce, je to jen polovina úspěchu. Druhou polovinu tvoří skutečnosti, jestli se to vaši voliči dozvědí. Podíváme se na vaše aktivity v politice a na to, jakými způsoby o sobě, o svých aktivitách a úspěších dáváte vědět. Připravíme mediální monitoring včetně monitoringu sociálních sítí, jasně určíme vaši pozici a srovnáme vás s vaší politickou konkurencí. Výstupem bude přehledný dokument včetně grafů a tabulek, díky němuž bude jasné, v čem spočívají vaše hlavní přednosti i mezery. Součástí analýzy bude i naše stručné doporučení, jakým způsobem prezentaci v médiích zlepšit. Analýzu vám osobně odprezentujeme.

orientační cena: 15.000 Kč/jednorázově

Strategie komunikace

Komunikační strategie vám určí, jaký směrem se máte vydat. Klíčový je obsah a správné zacílení. O vašich aktivitách se musejí dozvědět především ti, kteří vás volí a ti, kde je šance, že vás budou volit. Pomůžeme vám definovat cílovou skupinu, správné distribuční kanály, najít konkrétní témata, napíšeme ukázky, jakým způsobem je zpracovat, vypracujeme seznam kanálů, kudy a kdy je distribuovat a připravíme vám plán PR komunikace i cíle, kterých je reálné dosáhnout. Strategii Vám odprezentujeme na osobní schůzce. Budete spokojen/a vy i vaši voliči.

orientační cena: 30.000 Kč/jednorázově (v ceně je i mediální analýza za 15.000 Kč)

Průběžná kampaň

Začít dělat volební kampaň 3 měsíce před volbami a zbytek volebního období nic marketingově nedělat je zásadní chyba. I poslední vývoj v ČR nám dokázal, že bez průběžné/permanentní kampaně nebudete nikdy úspěšní. Zanalyzujeme vaše aktivity, připravíme strategii a budeme vaši průběžnou kampaň realizovat. Je to soubor dílčích prvků, který složíme ve funkční mozaiku. Najdete mezi nimi PR v médiích, hledání témat, redakční práce, textaci, pomoc při správě sociálních sítí, tvorbu dalšího obsahu včetně natáčení krátkých videí, umísťování vašich úspěchů do veřejného prostoru, správu i tvorbu vašeho osobního webu a spoustu dalších věcí.

orientační cena: 35.000 Kč/měsíčně

Volební kampaň

Ať už jste samostatný politik/kandidát, nebo krajská kancelář politické strany nebo republiková centrála politické strany nebo hnutí, k úspěšné volební kampani potřebujete volebního manažera. Ten se stará o všechno podstatné, umí koordinovat a načasovat kampaň, umí ji správně zacílit, najít vhodné komunikační kanály a rezervovat, poradí si ve spolupráci s experty se strategií kampaně i její kreativou včetně grafiky, videí, textů a sloganů a bude ji umět celou zprodukovat včetně sestavení rozpočtu s férovými cenami od externích dodavatelů. Tohle všechno umíme a už jsme to v minulosti dokázali. Je to práce na střednědobé trati o délce zhruba 8 měsíců (2-3 obsahových příprav, 2-3 měsíce produkční příprav a zhruba 6-8 týdnů ostré předvolební kampaně) a pouze kdo nepodcení nic, může efektivně komunikovat s voliči a úspěšně jim sdělit svoje plány a vize.


Datová/paralelní žurnalistika

Jako bývalý dlouholetí novináři umíme novinářky i investigativně pracovat. Říkáme tomu paralelní nebo datová žurnalistika. Zkrátka pro vaše PR seženeme zajímavá data a informace, které doposud nebyly nikde publikovány. Pracujeme s otevřenými zdroji, ale hodně také se svobodným přístupem k informacím. Jako politik tak díky nám můžete například sledovat dopad zákona, vyhlášky, nařízení, které jste dříve podpořili a nyní vás zajímá, jak funguje. A pak tyto informace můžete použít k prezentace, kde uznáte za vhodné. Stačí si vybrat téma a pak nás nechat pracovat.

orientační cena: 15.000 Kč/jednorázově

Analytika/studie/data

Pro politiky dokážeme připravit i jednoduché studie a průzkumy. Třeba průzkum, jak se čeští hospodští staví ke kouření elektronických cigaret v jejich zařízení, statistiku množství rozdání pokut za porušení toho kterého zákona nebo analýzu proč jsou sousedé s dálnicí už na hranicích a my nemáme ještě ani vykoupené pozemky apod. Nejsme výzkumná agentura, ale jednoduché zadání zvládneme a pomůžeme vám ho i domyslet. Po krátké briefu z vaší strany se postaráme jak o připravení otázek, tak o získání odpovědí a sumarizaci i interpretaci výsledků.

orientační cena: 20.000 Kč/jednorázově

Jak napsat TZ, najít téma a dostat ho do médií

Jako bývalí novináři přesně víme, co současné žurnalisty zajímá, v jaké podobě chtějí dostávat informace, jak přesně má vypadat tisková zpráva, která témata frčí a jaké existují techniku na vyhledání tématu, které dostane v médiích prostor. Rozumíme tomu i proto, že do detailu známe chod všech typů redakcí. A proto, že tam máme spoustu kontaktů. Ve 4 hodinách čistého školícího času věnujeme půlku teorii a půlku praxi. To, co vám poradíme, si hned vyzkoušíte a společně to vyhodnotíme. Ukážeme vám případové studie, pomůžeme hledat témata přímo pro vaši firmu/organizaci, společně budeme pracovat na textech, zjistíte, v čem se nejčastěji dělají chyby, získáte užitečné tipy a triky pro svou práci. Všechny informace si odnese v přehledném tištěném dokumentu.

orientační cena: 15.000 Kč/jednorázově

Komunikace s novináři

Ať už se setkáváte s novináři trochu, středně nebo hodně, potřebujete vědět, co potřebují, co očekávají, jací jsou, kdy je vhodné jim volat a co jím říkat, jak to udělat, když s nimi nechci mluvit, co odpovědět, když již odpověď dát nemůžu, do jaké míry je můžete považovat za partnery, jak fungují jejich redakce a jaká je v nich hierarchie, jak se časově odehrává jejich den, na co se specializují, co jim v práci projde a co už ne atd. Prostě potřebujete vědět, jak s nimi komunikovat. Mimo odpovědi na tyto otázky vám představíme ty nejdůležitější pro váš obor. Ve 4 hodinách čistého školícího času věnujeme půlku teorii a půlku praxi. To, co vám poradíme, si hned vyzkoušíte a společně to vyhodnotíme. Ukážeme vám případové studie a zkusíme si nahrát vzorové telefonáty. Všechny informace si odnese v přehledném tištěném dokumentu.

orientační cena: 15.000 Kč/jednorázově

Úvod do českého mediálního prostředí

Média jsou sedmá velmoc. Bezpochyby. O to důležitější je orientovat se v jejich rozložení, majetkové struktuře, hierarchii, sdružených redakcích, trendech, klíčových lidech. Důležité jsou také české mediální zákony a vyhlášky – zkrátka pravidla, co lze a co ne. Neméně důležité je média a právo. A ještě více důležité je, co si novinář může dovolit a co ne. České mediální prostředí známe velmi dobře a známe psaná i nepsaná pravidla, kterými se řídí. Během 4 hodin čistého školícího času dostanete všechny základní informace, které pro orientaci potřebujete. Pracujeme s konkrétními ukázkami včetně audiovizuálních ukázek tak, aby školení bylo nejen poučné, ale i zábavné a vy jste si do praxe odnesli, co nejvíce. Školení ukončíme krátkým interaktivním mediálním kvízem. Všechny informace si odnese v přehledném tištěném dokumentu.

orientační cena: 15.000 Kč/jednorázově

Vystupování před kamerou

Jestli někdy vystupujete před kamerou, víte, že to je velmi specifická disciplína. A pokud vás to čeká, tak nám věřte. V TV zpravodajství a publicistice pracovali někteří z nás dlouhé roky. Červené světýlko umí divy. Ve 4 hodinách čistého školícího času věnujeme půlku teorii a půlku praxi. Teorie je doplněná audiovizuálními ukázkami, praxe znamená simulovaný rozhovor pro zpravodajství, simulovaný rozhovor pro publicistiku a také živé vysílání. Výsledek pak při debrífingu společně rozebereme. Všechny informace si odnese v přehledném tištěném dokumentu.

orientační cena: 15.000 Kč/jednorázově

Simulace konfrontačního rozhovoru

Pokud musíte často v konfrontačních situacích obhajovat svá stanoviska, názory a postoje, připravíme vám trénink na míru. Nastudujeme si vaše zájmové téma/témata, připravíme si otázky v několika po sobě jdoucích sekvencích s vámi nasimulujeme konfrontační rozhovor. Budeme vás drtit tíhou připravených argumentů, mačkat jako olivy, zkusíme vás jakkoliv rozhodit. A vy to budete muset ustát. Nahrané simulace si pak rozebereme při debrífingu. Trénovat budeme zhruba 2 hodiny. Na některé otázky vám pak ukážeme připravené odpovědi, které si myslíme, že by z mediálního hlediska obstály. A rozhodně čekejte nečekané momenty a překvapivé situace. Naše doporučení si odnesete v přehledném tištěném dokumentu.

orientační cena: 10.000 Kč/jednorázově

Krizová komunikace

Krizová komunikace má svá pravidla. Ta se do značné míry liší od pravidel té běžné komunikace. Naučíme vás, jak poznat krizi dopředu, jak být připravení, jak dopředu minimalizovat rizika, jak získat čas, když krizovka přijde a jak se zachovat. Naučíte se formulovat své postoje, naučíte se vybírat věci, které zveřejnit a které ne, naučíte se principy, co v době krizové komunikace dělat a jak jí projít bez větších ztrát. Projdeme si ukázky správné a špatné krizové komunikace. A v praxi a na vám blízkých tématech si vše vyzkoušíte. Všechny informace si odnese v přehledném tištěném dokumentu.

orientační cena: 15.000 Kč/jednorázově

Mediální trénink

Komplexní mediální trénink trvá celý den (zhruba 8 hodin s pauzami) a spojuje v sobě všechna školení výše. Dozvíte se tedy jak napsat TZ, jak najít téma a dostat ho do médií, jak komunikovat s novináři, úvod do českého mediálního prostředí, pravidla vystupování před kamerou, zkusíte simulaci konfrontačního rozhovoru i krizovou komunikaci. Všechno bude hodně o praxi, méně o teorii. Po tomhle školení budete navíc vědět, jak se sami posouvat ve vztahu k médiím dál, jak se zdokonalovat. A bude to i zábava. Všechny informace si odnese v přehledném tištěném dokumentu.

orientační cena: 25.000 Kč/jednorázově

Politický marketing v praxi

Každý rok od roku 2014 jsme vedli alespoň jednu volební kampaň. Máme zkušenosti s komunálními, parlamentními, krajskými i senátními volbami. Politický marketing známe především z praxe. Jsme političtí marketéři, ne politologové a stratégové. Známe všechny prvky volební i průběžné kampaně, víme, v jakých fázích a v jakých časových úsecích se kampaně pohybují, vyznáme se v sestavování rozpočtů pro volební kampaň, víme, jak se píšou volební programy, volební noviny i ostatní texty, orientujeme se v cenách reklam i způsob on-line kampaní. Umíme školit kontakt s voliči. Víme, jak je oslovit a jak s nimi komunikovat. Víme, jak na grafiku i volební fotky. Víme, jak dlouho se kampaň připravuje, známe ji od A do Z. A všechno máme ověřené v praxi. Všechno ukazujeme na praktických příklad, spoustu věcí si s vámi vyzkoušíme v praxi. Všechny informace si odnese v přehledném tištěném dokumentu.

orientační cena: 50.000 Kč/jednorázově

Videotvorba svépomocí

Video je hit poslední doby. Mám nejlepší konverze, firmy soutěží v počtu shlédnutí, přitahuje nejvíc pozornosti. Ne každá firma si může dovolit profesionální agenturní služby. A když ano, tak ne každý den. Současná úroveň mobilních telefonů ale umožňuje i nefilmařům připravovat parádní videa. Jen jde o to vědět, jak na to. Stačí mobil, jeden speciální mikrofon a dostatek nadšení. Pouze s těmito jednoduchými a levnými třemi prvky vás naučíme nahrávat, stříhat a zvučit parádní firemní videa. Nepotřebujete ani počítač, ani speciální kamery. Ve šesti hodinách školení dostanete nejdřív teoretický základ, jak natáčet, co natáčet, jak natáčet dobrý zvuk, jak udělat správnou kompozici a jak ovládat střihový program. A pak si vše vyzkoušíte v praxi a uděláte svůj první profi firemní film. Všechny informace si odnese v přehledném tištěném dokumentu.

orientační cena: 20.000 Kč/jednorázově

Audiotvorba svépomocí

Stejně jako video i audiotvorba svépomocí získává na stále větší popularitě. Kdo dneska už nemá svůj podcast. Možná by ho měla mít vlastně každá firma. A stejně jako u videa si ne každá firma může dovolit profesionální agenturní služby, a i když si je může dovolit, tak ne každý den. A jestli se pokoušíte pracovat se zvukem sami a není to ono, potřebujete poradit. Nejdříve vám dáme teoretický úvod, pak vysvětlíme, jak na to. Jak používat mobil na nahrávání zvuku, jak používat počítač, jak akusticky upravit místnost, jaký zvolit mikrofon. A také vás naučíme, jak editovat nahraný zvuk, jak pracovat se zvukovými efekty nebo jak zvuky míchat. Dozvíte se, kde seženete hudbu zadarmo a jak je to s licencemi. Naučíme vás pracovat s hlasem, možná lépe, jak se se svým hlasem učit pracovat. Vysvětlíme vám, jak připravit podcast, jak namluvit komentář. Všechno si pak vyzkoušíte v praxi. Prostě vše o zvuku, co potřebujete vědět. Všechny informace si odnese v přehledném tištěném dokumentu.

orientační cena: 15.000 Kč/jednorázově